Щом седи още от зимата, а и с "чисто нов газов инжекцион"..., а и повече от 1500 прегледа..нещо не е баш така...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Мнения, впечатления, наблюдения за 147/156/GT относно обяви в сайтове.
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Здравейте!
Нов съм, бъдещ шофьор. Учил съм се на Ланча Дедра и Алфа 156, дизел. Алфата ми хареса как вървеше, а 147 ми харесва като визия. В тунинг бг обаче ми казаха, че е капризна кола, че поддръжката и излиза скъпо спрямо едно БМВ 3-та серия, т.е. колкото неговата, че окачването и е слабо място и т.н. и не трябвало да е автоматик Общо взето, че тази кола е повече дизайн, отколкото изгодна поддръжка, нисък разход или здравина на частите. Вярно ли е това? Питам ви като собственици на такива коли. Понеже търговците по автокъщите много ги хвалят, колкото да ги продадат естествено.
Прави ми впечатление, че се карат доста такива коли, но и има такива, които се продават целите за части, което да не би да е признак, че лесно дават фира?
В една автокъща наоколо, в София става въпрос, има една дизелова алфа 1.9, 115 коня, на 190хил. км уж. Изглежда добре отвън, като забележки на пръв поглед: захабена, протрита емблема, накладките пускат ръжда, салонът е попротъркан - главно бутоните за прозорците на вратите, не е чистен, нито двигателят е излъскан. Иначе алуминиеви джанти, 4 врати. Даваха я на 2.9, преди 2 месеца, сега са я свалили на 2.3 и са я набутали на дъното на двора, в ъгъла. Дали си заслужава, предвид, че цената и тръгна от там, където се продава и в други автокъщи - около 3К, или са и открили проблем, заради който цената пада и дори не са я чистили отвътре и под капака?! На кой може да се закара да я погледне - първи автомобил ще ми е, не съм ДВГ специалист. Карал съм смарт за 2-ма и за 4-ма но не мой, само няколко месеца и общо взето това ми е опитът. Какво казах първа кола ще ми е. Благодаря за съветите в аванс!
По принцип я търся с кожен салон, макар че, може да се смени и по-късно. Бях харесал една в Swissauto на околовръството, червена, но цената и е леко висока поне според мен - 4700 - удряна е отпред над емблемата леко, бензинова е, а ме предупредиха да взема само дизел на Алфа и личи, че е пребоядисвана, понеже има капки стекла боя под ръба на калника - мисля, че е тази http://olx.bg/alfa-romeo-147-2-0i-i50970555. Иначе какво ще кажете за тази и за горната за 2.3К, която описах:
http://olx.bg/alfa-romeo-147-140-ks6sk-i51134219Last edited by novice; d.m.y г., 11:10.За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...
Comment
-
Първоначално публикувано от Верещагин Покажи съобщениеЩом седи още от зимата, а и с "чисто нов газов инжекцион"..., а и повече от 1500 прегледа..нещо не е баш така...sigpicAlfa Romeo 147, 1.9 JTDm (120 ps) '07
Comment
-
Първоначално публикувано от novice Покажи съобщениеЗдравейте!
Нов съм, бъдещ шофьор. Учил съм се на Ланча Дедра и Алфа 156, дизел. Алфата ми хареса как вървеше, а 147 ми харесва като визия. В тунинг бг обаче ми казаха, че е капризна кола, че поддръжката и излиза скъпо спрямо едно БМВ 3-та серия, т.е. колкото неговата, че окачването и е слабо място и т.н. и не трябвало да е автоматик Общо взето, че тази кола е повече дизайн, отколкото изгодна поддръжка, нисък разход или здравина на частите. Вярно ли е това? Питам ви като собственици на такива коли. Понеже търговците по автокъщите много ги хвалят, колкото да ги продадат естествено.
Прави ми впечатление, че се карат доста такива коли, но и има такива, които се продават целите за части, което да не би да е признак, че лесно дават фира?
В една автокъща наоколо, в София става въпрос, има една дизелова алфа 1.9, 115 коня, на 190хил. км уж. Изглежда добре отвън, като забележки на пръв поглед: захабена, протрита емблема, накладките пускат ръжда, салонът е попротъркан - главно бутоните за прозорците на вратите, не е чистен, нито двигателят е излъскан. Иначе алуминиеви джанти, 4 врати. Даваха я на 2.9, преди 2 месеца, сега са я свалили на 2.3 и са я набутали на дъното на двора, в ъгъла. Дали си заслужава, предвид, че цената и тръгна от там, където се продава и в други автокъщи - около 3К, или са и открили проблем, заради който цената пада и дори не са я чистили отвътре и под капака?! На кой може да се закара да я погледне - първи автомобил ще ми е, не съм ДВГ специалист. Карал съм смарт за 2-ма и за 4-ма но не мой, само няколко месеца и общо взето това ми е опитът. Какво казах първа кола ще ми е. Благодаря за съветите в аванс!
По принцип я търся с кожен салон, макар че, може да се смени и по-късно. Бях харесал една в Swissauto на околовръството, червена, но цената и е леко висока поне според мен - 4700 - удряна е отпред над емблемата леко, бензинова е, а ме предупредиха да взема само дизел на Алфа и личи, че е пребоядисвана, понеже има капки стекла боя под ръба на калника - мисля, че е тази http://olx.bg/alfa-romeo-147-2-0i-i50970555. Иначе какво ще кажете за тази и за горната за 2.3К, която описах:
http://olx.bg/alfa-romeo-147-140-ks6sk-i51134219
Относно здравина и тем подобни - особено в София можеш да я закараш на много места - всички форумни сервизи са там и едва ли ще имаш проблем откъм техническата част. Но да ти кажа, че една регистрация струва - Екотакса 252 лв, 75 лв в КАТ, и застраховка - 160 лв ориентировачно. Обслужването ще ти стъпи не по-малко от 600 ако се обслужва цялостно - от тук нататък сам решаваш, но както се очертава да е клише - щом питаш явно не ти е присърце многоУспех при избора
sigpicAlfa Romeo 147, 1.9 JTDm (120 ps) '07
Comment
-
Здравей, за коли нов внос към цената която виждаш добави + 1000лв за разходи по регистрация, винетка, гражданска и първоначално обслужване, които няма как да избегнеш.
Относно пребоядисването, според мен много зависи. Не е задължително да е имала тежка катастрофа, трябва да се погледне внимателно преди покупка. Може просто да е била надраскана седейки на улицата - нещо което се покрива от повечето застрахователни компании. Друг е въпроса дали е била пребоядисана качествено.
Comment
-
От женско любопитство да попитам, тази кола някой гледал ли е?
http://www.mobile.bg/11389092323470039
Регистрирана, обслужена, екстри, лъскава, с газено....
Нещо само мърдат цената нагоре-надолу и продължава да стои обявата вече няколко месеца!sigpic
Comment
-
Аз Алфа на газ, демек Тиунспарк не бих си взел. Само дизел. Иначе е хубава. А 156 дизел, на която се учих возеше много приятно и дърпаше доста добре.
Знам за разходите по обслужване, регистрация и застраховка са ориентировъчно още 1000лв., стига да няма нещо фрапиращо за смяна. Въпросът е цена от 2.3 нормална ли е за нея, ако първоначално са я продавали за 2.9-3К, или има нещо гнило? Практикува ли се да се закара в избран серзиз на преглед от автокъщата преди покупката или няма да се навият? И колко би струвал такъв преглед? Въобще да знам има ли смисъл да я купувам, понеже както казах съм неопитен и ми е първа кола. Или някой от форума да дойде с мен срещу определена сума, да я огледа?
Иначе тази малка Алфа я харесвам определено. Просто другата любима ми е Е46 на БМВ и много се чудя между двете.
В една автокъща, в която ги има и двете, Алфата за 3К, БМВ-то дизел за 5К продавачът ми обясняваше, че дори ремонтите по БМВ би по евтини и било по-здраво, понеже било с верига, от Алфа Ромео. Първоначалната му инвестиция вярно била почти двойна на Алфата, но после била по-здрава и поддръжката била по евтина... Обаче пък БМВ харчи повече. Иначе от 2-те Голф 4 бил по-здрав, после Поло, а Рено Клио харчело най-малко... Обаче аз френски коли не харесвам с малки изключения, Голфът има лош имидж и не ми харесва, БМВ има същия имидж, но ми е любимо.
Знам, че за Алфа сервизи бол, въпросът е сравнена с немските марки чупи ли се повече и ремонтите наистина ли са по-скъпи от тези на Е46? Казаха ми, че при 147 носачите били като консуматив, демпферният маховик ако се развалял също бил скъп. Иначе ми харесва колата. Има или 147 с дървен волан, като 156?
Колко средно харчи колата? Някои са ми казвали 4, други 7. Няма да се дърпам по светофари с нея, трябва ми за нормално каране. Но за ежедневно каране е скъпа играчка, така ли?Last edited by novice; d.m.y г., 20:26.За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...
Comment
-
Значи колега "novice" преди 5 месеца закупих моята Алфа 147 дизелче 116 к.с. без да очаквам даже че ще се спра на Алфа Ромео просто се качих в нея покарах я и разбрах че това е моята кола, а преди това оглеждах и Голф 4-ките и БМВ е46 320д и да ти кажа Алфата най-много ми допадна... просто чувството като седнах в нея е различно седалките са супер удобни и меки в сравнение на БМВ-то и Голф-а. Сега за 5 месеца съм и навил 17,000км. , което според мене е на нивото на един таксиджия относно въртене на километри, но 1 път не е дала признак за дефект или нещо от сорта. Наистина купих кола гледана от човек регистрирана и минах с около 500лв. за обслужване само и с течение на времето смених само задни накладки и тампони на стабилизиращата щанга, като всичко с работата за 120лв.. (работата беше към 50лв.). След това я поглезих с джанти 17-ки, но това са отделни неща, които не влизат в списък с ремонти. Окачването все още е здраво имайки в предвид, че със 17-ките имам около 10,000км навити и не я щадя грам по българските пътища! Друга кола скоро няма да заглеждам да купувам, но ако стане така ще гледам да е 147-ца след 2005 (фейслифта
) или 156 фейслифтова, НИКОЯ ДРУГА !!! Прави си изводи и вземай, което ти е най-много на сърце!
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. + remap + straight pipe ~ 150к.с.
Comment
-
Ами по мое мнение ако не ти дават да я закарат в сервиз, не се навивай. Не, че ако я закараш на диагностика и преглед можеш да си на 100% спокоен, но все пак по-добре е отколкото да вземеш нещо разчитайки изцяло на късмета си. Не и по нашите автокъщи
Comment
-
Напълно нормално си е да можеш да я закараш на сервиз. Напоследък сериозните автокъщи сами го предлагат. Аз примерно нямах проблем - продавача се съгласи без проблем, докато в една друга автокъща, ако може да се нарече такава, в София с 15 коли, ми се оправдаха несериозно с причината, че нямали транзитни номера, че ме и убеждаваше, че няма смисъл от репатрак - били неоправдани разходиНа мен за 1500 км смесен разход ми даде 6.5 / 100км по борд ком
sigpicAlfa Romeo 147, 1.9 JTDm (120 ps) '07
Comment
-
Първоначално публикувано от Dzhelil Покажи съобщениеНапълно нормално си е да можеш да я закараш на сервиз. Напоследък сериозните автокъщи сами го предлагат. Аз примерно нямах проблем - продавача се съгласи без проблем, докато в една друга автокъща, ако може да се нарече такава, в София с 15 коли, ми се оправдаха несериозно с причината, че нямали транзитни номера, че ме и убеждаваше, че няма смисъл от репатрак - били неоправдани разходиНа мен за 1500 км смесен разход ми даде 6.5 / 100км по борд ком
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. + remap + straight pipe ~ 150к.с.
Comment
-
2300лв. Кво иплащаш!!!
Намери си някой който да е закачи на място, да и направи диагностика и ако е ти каже че е добре купувай!!!sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщениеОт женско любопитство да попитам, тази кола някой гледал ли е?
http://www.mobile.bg/11389092323470039
Регистрирана, обслужена, екстри, лъскава, с газено....
Нещо само мърдат цената нагоре-надолу и продължава да стои обявата вече няколко месеца!Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
Citroen C2 1,6 Sensodrive
Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX
....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!
Comment
Comment